Home | Reunion100 News | dll | about
LATEST ACTIVITY - -

Saturday, August 8, 2009

BBQ FIESTA

Updated .. BBQ FIESTA

Setakat Ini setelah tidak mendapat sambutan dari anggota SSCC, Majoriti telah cadangkan agar kutipan dibuat bagi memenuhi danlebih meriahkan Aktiviti. Antaranya :-

*Kutipan : RM10 untuk setiap peserta
* Setiap peserta adalah sangat digalakkan untuk membawa tambahan dan sumbangan makanan sendiri untuk menambah koleksi2 bahan yang sedia ada.

Kutipan dan senarai nama akan mula dibuat pada 10 August 2009 (isnin). Sekitar RM400 jumlah tidak rasmi akan dapat dikumpul dikira cukup banyak untuk menampung kos aktiviti. Kira mewah lah jugak.

Jumlah peserta yg sedia ada adalah 40 orang dan jumlah yang akan hadir dijangka sekitar 60 Orang

Updated .. New blog.. News

Satu blog tambahan untuk updated informasi berkenaan apa2 berita tentang rakan2 dan juga aktiviti telah diwujudkan. Ini bagi menampung pertambahan maklumat dan untuk elakkan pertindihan dan communication break.

url : http://reunion100-news.blogspot.com

Seperti biasa adalah amat digalakkan bagi yang berminat untuk register sebagai blogger untuk posting berita2 terkini /gosip2 terkini tentang rakan2 aktivi2 rakan REUNION100.

Blogreel rakan2 akan dimuatkan dimana satu kolum akan paparkan berita2 terkini dari blogest rakan2, setting mana yang paling terkini updated blog akan posting mereka akan berada ditempat yang teratas.

Side blog terbaru ni akan gunakan minima templet untuk mudahkan modifikasi.

tq,
editorial...

3 comments:

  1. hmm...nk join tp sbb wat hr ahad so x bole nk blk coz isnin tu xleh nk cuti ada xhibition...huhu

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jangan barbeque lama2.. banyak wabak la ni..

    ReplyDelete